نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ،ال جی،دوو

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ،ال جی،دوو:ماشین لباسشویی،ظرفشویی،یخچال فریزر،ساید بای ساید،مایکروفر،کولرگازی اسپیلت

نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ،ال جی،دوو

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ،ال جی،دوو:ماشین لباسشویی،ظرفشویی،یخچال فریزر،ساید بای ساید،مایکروفر،کولرگازی اسپیلت

آموزش تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

از سال ها پیش یخچال، به جزء جدایی ناپذیری از همه آشپزخانه ها تبدیل شده است و زندگی بدون آن تقریباً غیرممکن است. یخچال ها و فریزر ها کمک زیادی به تازه و سالم نگه داشتن مواد غذایی کرده و نقش مهمی در سلامت افراد  ایفا می نمایند. از کار افتادن یخچال می تواند بسیار آزار دهنده باشد اما برخی از مشکلات یخچال فریزر به گونه ای است که افراد غیر متخصص نیز  می‌توانند به راحتی آن‌ها را برطرف کنند. در این نوشتار ما قصد داریم به این قبیل مشکلات در یخچال فریزر سامسونگ و شیوه حل آنها توسط افراد غیر متخصص بپردازیم تا پیش از تماس با نمایندگی تعمیرات سامسونگ بتوانید خود مشکل را برطرف نمائید یا حداقل علت آن را حدس بزنید و این شانس را داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید برای تعمیرات یخچال سامسونگ خود با مرکز تعمیراتی تماس بگیرید خود بتوانید آن را تعمیر نمایید. پس در این بخش با ما همراه باشید.


 

کندانسور یخچال فریزر دائما کار می کند

یکی از علل اصلی این مشکل، کثیف بودن سیم پیچی های کندانسوراست..زیرا تجمع گرد و غبار بر روی سیم پیچی های کندانسور سبب می شود کندانسور بیشتر کار کند تا بتواند فضا را خنک نگه دارد. برای حل این مشکل می توانید پس از قطع برق یخچال سیم پیچی های آن را که در پشت یخچال قرار دارند به کمک یک دستمال یا جارو به طور دستی تمیز کنید. یکی دیگر از رایج ترین دلایل این مشکل، خراب بودن ترموستات یخچال است. ترموستات مسئول تنظیم دمای یخچال می باشد و در صورتی که تشخیص دهد، دما از مقدار معینی بالاتر رفته است سیستم خنک کننده را روشن می کند. حال اگر ترموستات از کار بیفتد، موتور یخچال دیگر سنسوری ندارد تا از آن دستور توقف کار را بگیرد در نتیجه دائما کار می کند. در چنین مواقعی لازم است که ترموستات تعویض شود. بعلاوه باید یخچال در فاصله ای از دیوار و وسایل اطراف آن قرار داده شود که هوا بتواند به راحتی در اطراف آن جریان داشته باشد و یخچال خنک بماند.در غیر این صورت کندانسور باید بیشتر کار کند تا گرما را پراکنده کند.

 

یخچال به اندازه کافی سرد نیست

نخستین کاری که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که دماسنج یخچال را چک کنید و در صورتی که  دمای آن بالاست آن را کاهش دهید. دقت کنید که در چنین مواردی باید دماسنج یخچال و فریر را با هم بررسی کیند؛ زیرا ممکن است سرمای فریزر باعث خنک ماندن یخچال شده و شما را از مشکل موجود در یخچال غافل سازد. بعلاوه باید از سالم بودن درب یخچال و لاستیک دور درب مطمعن شوید. برای این منظور می توانید روشی ساده را بکار ببرید. یک برگ کاغذ را بین درب یخچال قرار داده و درب را ببندید. سپس سعی کنید کاغذ را بیرون بکشید. اگر در هنگام بیرون کشیدن کاغذ متوجه اصطکاک شدید، می توانید مطمعن شوید که درب یخچال مشکلی ندارد. البته باید این کار را برای تمام قسمت های دور تا دور درب یخچال تکرار کنید. اگر در یک یا چند نقطه، متوجه هیچ نوع اصطکاکی نشدید، نشان می دهد که درب یخچال دارای پارگی یا نقص است و سرما از این قسمت خارج می شود. پس لازم است که درب یا لاستیک دور آن تعویض شود. برای این منظور می توانید با یک مرکز تعمیرات یخچال تماس بگیرید.

 

از یخچال آب نشت می کند

یکی از دلایل اصلی این مشکل عدم تخلیه به موقع مخزن یخچال است. لازم است که دست کم هر سال یکبار، مخزن یخچال خود را تخلیه کنید تا مواد زاید آن به بیرون انتقال یابد. همچنین باید از تراز بودن یخچال و مناسب بودن محل قرارگیری آن اطمینان حاصل کنید. بعلاوه، لازم است که فیلتر یخچال را چک کنید تا از قرار گیری آن در محل مناسب خود مطمعن شوید. برای این منظور ابتدا یخچال را از برق بکشید و سپس فیلتر را از جای خود خارج کرده و پس از اطمینان از سالم بودن آن دوباره آن را در جای خود قرار دهید. همچنین باید هر چند وقت یکبار فیلتر را تمیز کنید و در صورتی که گرفته یا دچار خرابی شده است آن را تعویض نمایید. اگر پس از انجام اقدامات فوق مشکل برطرف نشد هر چه سریعتر با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

 

یخساز یخچال خراب شده است

 خرابی یخساز، یکی از مشکلات متداول یخچال فریزر های سامسونگ است و علت آن هم معمولا مسدود شدن مسیر ورود آب به داخل یخساز می باشد. برای برطرف کردن این مشکل در ابتدا سعی کنید ورودی آب به داخل این محفظه را چک کنید و مطمئن شوید که توسط یخ مسدود نشده باشد.پس از آن سوراخ کوچکی که در درون شیر سدل قرار دارد را بررسی کنید و در صورت مسدود بودن این سوراخ، به کمک یک سوزن مسیر آن را باز کنید. سپس شیر ورودی آب را باز کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید و در صورت خرابی هر یک از قطعات لازم است که آنها را  تعویض نمائید.

 

در بالا به برخی از متداول ترین مشکلات یخچال فریزر سامسونگ اشاره شد. همچنین روش‌های برای حل هر یک از آنها ذکر گردید که شما می توانید با استفاده از آن، مشکلات ساده یخچال فریزر خود را حل کنید. اما باید دقت داشته باشید که در صورتی که علت مشکل را به خوبی نمی دانید به طور خودسرانه دستگاه را دستکاری نکنید. زیرا این امر می تواند باعث آسیب رسیدن به قطعات دیگر یخچال ‌فریزر شده و مشکلات بیشتری را به وجود آورد. در عوض بهتر است که با نمایندگی مجاز سامسونگ که از سابقه و تخصص کافی در زمینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ برخوردارند تماس بگیرید. یکی از این نمایندگی ها، تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان است که دارای سابقه طولانی در این زمینه بوده و متخصصان و تکنسین های آن بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز در تهران قرار می دهند. شما می توانید به منظور تماس با این شرکت و حل مشکلات یخچال فریزر سامسونگ خود با شماره های آن تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما به سرعت و به بهترین شکل برطرف شود.