نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ،ال جی،دوو

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ،ال جی،دوو:ماشین لباسشویی،ظرفشویی،یخچال فریزر،ساید بای ساید،مایکروفر،کولرگازی اسپیلت

نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ،ال جی،دوو

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ،ال جی،دوو:ماشین لباسشویی،ظرفشویی،یخچال فریزر،ساید بای ساید،مایکروفر،کولرگازی اسپیلت

یخچال ایرانی بخریم یا خارجی؟

وقتی صحبت از خریدن لوازم خانگی می شود، دو موضوع اول از همه ذهن افراد را به خود مشغول می کند یکی قیمت است و دیگری ایرانی یا خارجی بودن برند تولید کننده. یخچال یکی از مهمترین وسایل موجود در هر خانه و آشپزخانه ای است که هر روز از آن استفاده می شود و  تقریبا در تمام ساعات شبانه روز کار می کند، به همین دلیل اکثر خانواده ها در هنگام خرید یخچال فریزر حساسیت و دقت بالایی دارند. با توجه به تنوع محصولاتی که هم اکنون در بازار داخلی ایران به چشم می خورد انتخاب کمی سخت می شود. این تنوع محصولات شامل برندهای مختلف، مدل ها و امکانات متفاوتی می شود. در سال های اخیر استفاده از انواع یخچال ساید بای ساید بسیار متداول شده است زیرا علاوه بر اینکه دارای تمامی امکانات لازم هستند و از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار هستند، در فضای آشپزخانه جای کمتری میگیرند و کاملا مناسب زندگی های آپارتمان نشینی امروزی می باشند، به همین دلیل است که یخچال های ساید بای ساید به انتخاب اول خانواده های ایرانی تبدیل شده اند و اکثر افراد قصد خرید انها را دارند. از میان برند های ایرانی معتبر می توان به امرسان، هیمالیا، لورچ و از برندهای خارجی که در بازار ایران فروش بسیار زیادی دارند می توان به ال جی، سامسونگ و ایندزیت اشاره داشت.

راهنمای خرید مایکروفر

مهم تر از خرید هر وسیله ای، دقت در خرید آن می باشد به گونه ای که آن کالا کاملا متناسب با نیازها و میزان استفاده ی شما باشد. امروزه استفاده از مایکروفر بسیار متداول شده است و تقریبا در هر آشپزخانه ای این وسیله وجود دارد.با توجه به اینکه گزینه های زیادی برای خرید پیش روی شماست، انتخاب کمی سخت می شود. دانستن موارد زیر و توجه به آنها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با راحتی بیشتری و با تکیه بر معیارهای منطقی مایکروفر دلخواه خود را انتخاب نمایید.

-          به فضای اشپزخانه ی خود توجه داشته باشید و بر اساس نوع کابینتها و قسمتی که برای مایکرویو در نظر گرفته شده است، یکی از انواع توکار، رو کار و رو میزی را انتخاب نمایید.

-          یکی از معیارهای اصلی در خرید، میزان بودجه ی مالی شماست. دقت داشته باشید که مایکروفر های رو میزی از دیگر انواع آن ارزانتر هستندضمن اینکه شما هزینه ای برای نصب آن پرداخت نخواهید کرد.

سعی کنید در هنگام خرید، بر اساس تعداد نفرات خانواده و به میزانی که می خواهید از این وسیله استفاده کنید، به ظرفیت و گنجایش و قدرت دستگاه ( بر حسب وات ) توجه داشته باشید.